Основні принципи та етапи роботи нашої компанії на шляху впровадження роботів та автоматизації виробництва:
1. Вивчення можливості роботизаці/автоматизаціїї конкретних виробничих процесів на підприємстві замовника. |
|
Під час візиту (часто декількох) на виробництво замовника фахівці вивчають існуючі принципи роботи, особливості заготівельних операцій, можливості існуючого технологічного обладнання тощо. |
2. Тривимірне моделювання робототехнічного комплексу. |
|
На підставі зібраної інформації, використовуючи 3D-моделі виробів замовника, виконується проект майбутнього роботизованого комплексу за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. Моделювання дозволяє скомплектувати роботизований/автоматизований комплекс, створити і відпрацювати дуже близько до реальності технологічні програми з врахуванням всіх вимог технології виробництва (метод офлайн- програмування) і продемонструвати концепцію клієнтові.
|
3. Виконання зварювальних тестів (у випадку роботизації зварювання металів). |
4. Аналіз результатів тестів, обговорення із замовником і ухвалення рішення. |
|
Найкраща концепція роботизованого комплексу формується як результат відпрацювання різних варіантів тривимірних моделей, зварених зразків і певних розрахункових величин і показників. Проект узгоджується із замовником, корегується в разі потреби, і затверджується. |
5. Виготовлення, поставка, установка, налаштування і запуск роботизованного комплексу. |
|
Необхідний комплект компонентів доставляється з Японії або Німеччини. Елементи технологічного оснащення і інші металеві конструкційні елементи проектуються і виготовляються власними виробничими потужностями. Змонтований, випробуваний і готовий до роботи робототехнічний комплекс транспортується і встановлюється в заздалегідь обраному місці на підприємстві замовника. Залишається лише підключити живлення та подати захисні гази та стисле повітря. |
6. Навчання персоналу і складання робочих програм. |
|
Теоретичні заняття і практичне відпрацювання прийомів програмування і обслуговування поставленого робото-технічного комплексу виконується на підприємстві замовника безпосередньо після запуску системи в експлуатацію. У разі потреби підвищення кваліфікації персоналу замовника, проводяться додаткові тренінги і практичні заняття. |
7. Сервісне обслуговування і підтримка. |
|
Здійснюється цілодобова підтримка клієнта за допомогою телефонії і відео- конференцій, а також, у разі потреби, безпосередній виїзд фахівця на підприємство. Перше планове технічне обслуговування складається лише із заміни акумуляторів, що живлять мікросхеми управління сервомоторами і загальної перевірки системи. Для роботів Panasonic термін проведення ТО — кожні 2 роки з моменту введення в експлуатацію. |
8. Upgrade (подальший розвиток роботизованої системи). |
|
У разі потреби виконується покращення робочих характеристик встановленого комплексу шляхом підключення до системи додаткових маніпуляторів і інших пристроїв. Завдяки стовідсотковій взаємній сумісності компонентів Panasonic, це робиться легко, швидко і порівняно дешево. |
Кожен з перелічених етапів є невід'ємним елементом загального фундаментального принципу роботи, якого дотримується компанія "Роботікс ІНженерія".
Ці принципи роботи дозволяють запропонувати Вам найкраще рішення в галузі автоматизації/роботизації виробничих процесів, завчасно виявити "складні місця" для конкретного виробу, запобігти помилок на всіх стадіях роботи і, кінець-кінцем, успішно запустити систему в роботу на Вашому підприємстві.
|
|